Afbeelding

Continu vooruit kijken

Algemeen 294 keer gelezen

'Stilstaan is geen optie!' Die uitspraak is regelmatig te horen bij Tieleman Keukens, dat in 2014 is uitgeroepen tot Beste Familiebedrijf van Goeree-Overflakkee. De directie, bestaande uit Jan, Peter en Martin Tieleman, is maar wat trots op die titel. Ook bijna een jaar later nog.

In de tussentijd heeft het bedrijf niet stilgezeten. Integendeel, Tieleman Keukens blijft innoveren, investeren en zich verder ontwikkelen. Zowel de organisatie als het product en de communicatie krijgen constant de volledige aandacht. Voorop blijven lopen in de keukenbranche en inhaken op ontwikkelingen, dat brengt Tieleman Keukens jaarlijkse groei en een financieel gezond bedrijfsklimaat. Mooi resultaat: de keukenzaak in Middelharnis is in 2015 voor de vierde keer uitgeroepen tot TopWinkel in de keukenbranche. Het beoordelingscijfer liegt er niet om: een 8,7 uit meer dan 1.200 reviews (prijs / kwaliteit / personeel / service / assortiment).

Sinds de opening in Middelharnis – in juni 2008 – is de toonaangevende zaak verder gaan werken aan de naamsbekendheid en de branding. Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Inmiddels opereert Tieleman Keukens internationaal en is de bedrijfsnaam een begrip, een echte merknaam, geworden. "Wij koken in een Tieleman-keuken", dat hoor je steeds vaker.

Zeer recent heeft Tieleman Keukens als eerste in de keukenbranche haar eigen iBook gelanceerd. Daarin staan alle soorten keukens. Iedereen kan het kosteloos downloaden in de Apple- en Android-stores. Een mooie primeur. Inmiddels is Tieleman Keukens ook de grootste keukenzaak op Facebook met bijna 20.000 fans én de grootste keukenzaak op Instagram met ruim 500 volgers.

"Naast deze digitale ontwikkelingen blijven we ook gewoon de regionale keukenzaak die nauw betrokken is met haar omgeving", benadrukken Jan, Peter en Martin Tieleman. Deze betrokkenheid uit zich in de sponsoring van diverse verenigingen, stichtingen en evenementen.

Duurzaamheid en innovatie, daar geeft Tieleman Keukens bewust invulling aan. Iedere dag weer. Dat beperkt zich niet tot de keukenvloer. Het bedrijfspand is duurzaam gebouwd en krijgt energie van 476 zonnepanelen. Bovendien werkt het bedrijf samen met leveranciers die energiezuinige en duurzame producten leveren en FSC-gecertificeerd zijn.

"Wij zijn erg trots op al deze mijlpalen, die alleen zijn te behalen als je een hecht team hebt dat elke dag streeft naar 100 procent klanttevredenheid. De ouderwetse service en kwaliteit blijven bij ons gewaarborgd. Vanuit onze oergedachte stellen wij de klant centraal. Wij willen onze klant ontzorgen, van de eerste oriëntatie tot en met dertig jaar keukenplezier. Onze eigen montage- en servicedienst waarborgen deze kwaliteit. En vergeet niet: het kopen van een keuken moet een feest zijn!"

Uit de krant