Afbeelding
Foto: Adrie Aarnoudsd
ingezonden mededeling

‘Service is voor ons nog belangrijker dan de rest’

Zakelijk 378 keer gelezen

Grote marketingcampagnes heeft BCON Energy Systems niet nodig. Wie zonnepanelen heeft laten plaatsen door het bedrijf uit Sint-Annaland, vertelt de positieve ervaringen vaak door. En dat levert BCON weer nieuwe klanten op.

Het is niet alleen de mond-tot-mondreclame die positief uitpakt voor BCON. Volgens accountmanager Arwin de Ruiter spelen ook de sterk gestegen energieprijzen een rol bij de grote vraag naar zonnepalen. “Voorheen kozen mensen vooral uit milieuoverwegingen voor zonnepanelen, maar sinds februari, maart vorig jaar wil men graag besparen op de energierekening, die in veel gevallen heel hoog is geworden. Vandaar dat we het zo druk hebben.”

Persoonlijk

BCON, dat actief is op de particuliere en zakelijke markt, onderscheidt zich volgens De Ruiter op drie manieren. “We hebben ruim vijftien jaar ervaring, kennen de producten heel goed en weten wat we doen. Ten tweede is onze aanpak heel persoonlijk. Bij een offerteaanvraag proberen we altijd langs te gaan om een gevoel te krijgen bij de wensen van de klant.”

“Verder hebben wij de service hoog in het vaandel staan. Dat is voor BCON nog belangrijker dan de rest. Als er iets aan de hand is, lossen we het snel op. Om die hoge servicegraad te garanderen is ons werkgebied in principe niet groter dan we binnen een uur vanaf Sint-Annaland kunnen bereiken. Vandaar dat we ook op Goeree-Overflakkee bekend zijn.”

BCON Energy Systems telt ruim tien medewerkers. Het bedrijf – de naam was oorspronkelijk Bruijnzeel Consultancy – timmert in de eerste plaats aan de weg met het leveren en installeren van zonnepanelen, maar kan ook iets betekenen voor klanten die een laadpaal of airco nodig hebben.

Uit de krant