Afbeelding

Michel de Bruin nieuwe directeur Eilandmarketing

Algemeen 1.214 keer gelezen

Goeree-Overflakkee - Met de oprichting van de Stichting Eilandmarketing Goeree-Overflakkee worden de activiteiten van VVV Goeree-Overflakkee en eilandmarketing (als onderdeel van de gemeente) voortaan binnen één organisatie gebundeld. Per 1 juli is de stichting officieel van start gegaan. Door deze stap ontstaat er een professionele organisatie voor gebiedsmarketing van het eiland.

Per 1 juli 2019 zijn de activiteiten van VVV Goeree-Overflakkee en eilandmarketing (als onderdeel van de gemeente) overgedragen aan de Stichting Eilandmarketing Goeree-Overflakkee. Dit voorjaar werd een vacature opengesteld voor de functie van directeur. Deze functie wordt sinds 1 april jl. ad interim ingevuld door Patrick Polie, die tevens het samenvoegingsproces begeleidde.

Michel de Bruin is sinds 2017 werkzaam als hoofd van 'The Creative Hub' bij Canon. Hier was hij verantwoordelijk voor het management, de positionering en (marketing)strategievorming. Daarvoor was hij managing director bij Admix, een Rotterdams marketingcommunicatiebureau. Hierbij was hij onder andere verantwoordelijk voor positionerings- en merkvraagstukken. Sinds deze zomer is hij van Vlaardingen verhuisd naar Ouddorp.

Jeroen den Hollander (voorzitter bestuur): "Met de nieuwe organisatie willen we op een ambitieuze manier invulling geven aan onze ambitie om het eiland te positioneren als aantrekkelijke plaats om te wonen, werken of verblijven. We zijn als bestuur erg blij dat Michel de Bruin onze organisatie met zijn ervaring komt versterken."

Uit de krant